Fromage Fromage
565
BLOG

Pilne. Powrót rewolucji moralnej IV RP?

Fromage Fromage Polityka Obserwuj notkę 4

 Jak donosi CBOS odsetek Polaków przekonanych o słuszności zmiany systemu, zmalał w ciągu trzech ostatnich lat z 83% do 59%. Co ciekawe takie duże niezadowolenie z transformacji ustrojowej zanotowano w 2005 roku na fali rewolucji moralnej IV RP.

 

Z innej beczki: wczoraj zgłosiłem angaż do partii Wiplera. Czekałem na maila. Niedoczekałem się. Podobno oddzwaniali. 

Z drugiej beczki: dziś świętujemy wolne wybory bądź nocną zmianę. Nie ukrywam iż wolne wybory są dla mnie lepszą opcją, gdyż o nocnej zmianie trąbi od wczoraj Niezależna, która to jest Wybiórczym Partyzantem Wolnych Mediów. 

Z trzeciej beczki: Mecenas Rogalski jest sceptyczny.

Fromage
O mnie Fromage

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka